Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008

Ειρήνη is speaking!

Γειά σας,
εδώ Ειρήνη απο την ομάδα :-)
Είναι η πρώτη φορά που γράφω σε Blog, και ίσως είμαι η πρώτη ή η δεύτερη που αφήνει ίχνη εδώ μέσα (αλλά όχι η τελευταία!).
Ακόμα δεν έχει βγεί η έκθεση χωρίς ήχο και ανυπομονώ να βγεί και να έχει καλό αποτέλεσμα , (που πιστεύω οτι θα έχει!)
Σκέφτομαι τώρα τις στιγμές που περάσαμε με την ομάδα. Καθόμασταν στο Μέγαρο Μουσικής στο πάρκο δίπλα του, στο ωραίο γρασίδι, μιλούσαμε, μοιράζαμε απόψεις είχαμε και έναν κούκλο που είχε φέρει η Τατιάννα μια ρόδα την οποία κατρακυλούσαμε στην κατηφόρα που δημιουργούσε το πάρκο.. Χεχε πολύ γέλιο. Πολλές φορές κάθομαι και κοιτάζω τις φωτογραφίες, 100άδες φωτογραφίες που βγάλαμε όλοι μας και σκέφτομαι ότι στο μυαλό μου μπορώ να αποθανατίσω τι είχαμε πεί, την διαθεσή μας, τις αντιδράσεις που είχαμε εκεί, τον χώρο , τους ανθρώπους γύρω μας, τους ήχους εκείνη τη στιγμή κτλπ. Αλλά βέβαια και όσοι δείτε την έκθεση, θα μπείτε στο μυαλό μου γιατί ξέρετε το κλασσικό, ότι μια φωτογραφία είναι 1000 λέξεις (που διαφωνώ με αυτό , πρέπει να είναι παραπάνω χεχεχε)
Σύντομα σκέφτομαι πλησιάζει η έκθεση στο Γκάζι και σκέφτομαι τι να φορέσω χαχαχα! Κάτι θα βρώ που θα μου πάει. Εμένα θα κοιτάνε ή τις φωτογραφίες και το ντοκυμαντέρ?
Πω πω 3:30 η ώρα. Καληνύχτα σε εσένα που έχεις την τιμή να διαβάζεις το πρώτο μου Blog. :-) Και σε όλους όσους του ρίξανε μια γρήγορη ματιά, σας περιμένουμε στις 28 Φλεβάρη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: